به دنبال اجرای طرح برندینگ، 255 نازل جایگاه سوخت در اصفهان، تحت پوشش برند پالایشگاه اصفهان قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شركت راهبر ترابر انرژی پس از انعقاد تفاهم نامه سه جانبه تامین، انتقال و توزیع فرآوردههای نفتی حوزه شرکتهای زنجیره ای توزیع (برندینگ) بین شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی، هلدینگ پتروپالایش اصفهان و شرکت راهبر ترابر انرژی، طرح برندینگ توسط پالایشگاه نفت اصفهان و با عاملیت شركت راهبر ترابر انرژی اجرا شد.
مدیرعامل شركت راهبر ترابر انرژی در این خصوص گفت: این طرح كه از بهمن ماه سال 1401 در اصفهان به شیوه ای نوین اجرا شد، تحت پوشش قرار دادن 200 جایگاه سوخت در استان اصفهان را به عنوان هدف خود تعریف نمود.
ابراهیم كاویانی پور ضمن اشاره به مزایای اجرای این طرح شامل قاعده مند نمودن رویه خدمت در تمامی جایگاه ها، بهبود اقتصاد جایگاه ها، افزایش قابلیت اطمینان مشتری از كیفیت سوخت دریافتی، فراهم سازی سرویس های مورد نیاز خودروها و …، اظهار داشت: پیشبرد این طرح با موانع بسیاری روبرو بود اما با عزم راسخ این شركت به اجرای طرح، اولین جایگاه در آبان 1402 به این طرح ملحق شد و در پایان همان سال، 15 جایگاه و 255 نازل سوخت در استان، ذیل برند پالایشگاه قرار گرفت.
كاویانی پور افزود: در چشم انداز شركت راهبر ترابر انرژی، الحاق 200 جایگاه استان اصفهان در پایان سال 1403 تعریف شده كه با تحقق آن جایگاه سوخت مبدل به فضایی خواهد شد كه علاوه بر هدف ذاتی عرضه سوخت، محلی برای توقف و استراحت مسافران، دریافت خدمات مورد نیاز و نهایتا ایجاد تجربه ای دلپذیر برای مراجعهكنندگان فراهم میكند.